صفحه اصلی دیجی بات درباره ما تماس باما
صفحه اصلی دیجی بات درباره ما تماس باما
ثبت نام یادآوری رمز عبور
gear machine,config,engine,mechanism,robot,gear,spinner pro t11f4h

ربات مدیریت پنل فروشندگان دیجی کالا

با تشکر از حسن انتخاب شما، لطفاً جهت خرید ربات به نکات زیر توجه فرمایید :

امکانات ربات بر اساس نیاز شما در سه پکیج برنزی، نقره ای و طلایی دسته بندی شده است .

در پکیج انتخابی امکان انتخاب سلیقه ای امکانات ربات نیز وجود دارد .

جهت نمایش توضیحات از علامت استفاده نمایید.

برنزی
نقره ای
طلایی
انتخابی

درخواست امکانات جدید

ارسال نظرات شما

  • بروزرسانی رایگان و مادام العمر

  • آموزش و پشتیبانی رایگان

  • 7 روز تست رایگان

  • 14 روز ضمانت بازگشت کامل وجه

  • رعایت کلیه موارد امنیتی

تست 7 روزه رایگان

یک ماهه

یک ماهه

سه ماهه

شش ماهه

یک ساله

سفارش

یک ماهه

یک ماهه

سه ماهه

شش ماهه

یک ساله

سفارش

یک ماهه

یک ماهه

سه ماهه

شش ماهه

یک ساله

سفارش

یک ماهه

یک ماهه

سه ماهه

شش ماهه

یک ساله

سفارش
پکیج پایه دیجی بات (فعال) وظیفه اصلی و پایه ای ربات را در وب سایت دیجی کالا انجام می دهد و شامل اسکنر اتوماتیک محصولات شما و همچنین موتور تعیین قیمت محصول می باشد.
قابلیت افزودن بینهایت محصول در ربات (فعال) این ربات بدون هیچ محدودیتی، کلیه محصولات شما را بصورت خودکار اسکن نموده و شما هیچ الزامی به پرداخت مجدد به ازای افزایش محصولات جدید ندارید.
امکان تعیین بازه زمانی فعالیت ربات از 1 تا 60 دقیقه (فعال) در این ربات شما می توانید بدون هیچگونه محدودیتی، بازه زمانی اجرای عملیات ربات جهت کاهش یا افزایش قیمت را بسته به نیاز خود از 1 تا 60 دقیقه تعیین نمایید و نیازی به پرداخت هزینه بیشتر بابت افزایش سرعت عملیات ربات ندارید.
قابلیت تعیین کف قیمت محصولات (فعال) با این قابلیت می توانید کف قیمت محصولات خود را جهت مدیریت توسط ربات تعیین نمایید تا هنگام عملیات قیمت گذاری محصول، مبلغ نهایی از کف قیمتی شما پایین تر نرود.
قابلیت تعیین سقف قیمت محصولات (فعال) با فعال سازی این ماژول، در صورت افزایش قیمت رقبا، دیجی بات نیز قیمت محصول را حداکثر تا سقف تعیین شده افزایش خواهد داد.
قابلیت تعیین بازه تغییرات قیمت محصول بصورت درصدی (فعال) با این قابلیت می توانید میزان کاهش یا افزایش مبلغ محصولات را به میزان درصدی از قیمت خود محصول تعیین نمایید.
امکان تعیین میزان رند کردن قیمت محصول (فعال) ربات بصورت پیش فرض مبلغ نهایی را به 10 تومان رند می کند، اما با این قابلیت می توانید میزان رند کردن کلیه محصولات را به میزان مورد نظر تعیین نمایید.
امکان تعیین پنل های همکار جهت عدم رقابت (فعال) اگر همکارانی دارید که نیازی نمی دانید که با آنها رقابت کنید یا پنل های دیگری دارید که می خواهید ربات را بطور همزمان بر روی آنها فعال نمایید، می توانید از این امکان جهت عدم رقابت با آن پنل ها استفاده نمایید.
مدیریت موجودی محصولات (فعال) با فعال سازی این ماژول می توانید کف تعداد موجودی محصولات خود را تعیین نمایید و در صورت کاهش جمع موجودی انبار شما و انبار دیجی کالا، محصول مورد نظر به رنگ قرمز نمایش داده می شود.
ارسال پیامک کمبود موجودی محصولات (بزودی) با فعال سازی این ماژول، در صورت کاهش موجودی هر کدام از محصولات شما، پیامکی به شماره همراهتان ارسال خواهد شد تا موجودی محصول خود را بروزرسانی نمایید.
امکان رقابت با رقبای دارای پیشنهاد ویژه (فعال) اگر این ماژول فعال باشد، در صورتی که رقیب شما محصولی با پیشنهاد ویژه ثبت کرده باشد و کف قیمت شما اجازه کاهش قیمت را بدهد، شما برنده بای باکس خواهید شد.
امکان رقابت با رقبای دارای محصول دپو (فعال) با فعال سازی این ماژول، در صورتی که محصول رقیب شما دپو شده باشد، قیمت محصول شما به نسبت خاصی کاهش پیدا می کند تا بتواند برنده بای باکس شود.
جدول مدیریت دسته جمعی کف و سقف قیمت محصولات (بزودی) با این ماژول می توانید کف و سقف قیمت کلیه محصولات خود را در کنار تنوع محصولات ثبت شده آن، بصورت دسته جمعی در کمترین زمان ویرایش نمایید.
تعیین قیمت محصولات بر اساس قیمت ارز (بزودی) با فعال سازی این ماژول می توانید قیمت هر یک از محصولات خود را به نرخ ارزهای رایج دنیا تعیین کنید تا در صورت تغییر مبلغ ارز، قیمت کلیه محصولات شما بصورت خودکار توسط ربات بروزرسانی شود.